STEAM veiklos metu 2b klasės mokiniai pirmiausia perskaitė pasaką „Sniego karalienė“, kurioje nagrinėjamos emocijos ir gamtos reiškiniai, skatindami kūrybiškumą ir vaizduotę. Po to jie išvyko į Klaipėdos dramos teatrą. Jame žiūrėjo spektaklį pagal šią pasaką, dar labiau įsigilinę į jos pasaulį ir veikėjų jausmus. Grįžę į klasę, per dailės ir technologijų pamokas, vaikai atliko įvairias praktines veiklas: tyrė, kaip druskos pagalba kristalizuojasi snaigės, matavo ir grafiškai braižė snaiges naudodami liniuotę, o vėliau jas dengė lipalu ir barstė druska, taip pat liejo akvarelę, eksperimentuodami su spalvų ir formų deriniais. Tai padėjo vaikams susieti teorines žinias su praktiniais kūrybiniais užsiėmimais, ugdant tiek mokslinius, tiek meninius įgūdžius. Vaikai taip pat kūrė rėmelį iš siūlų, naudodami įvairias rišimo technikas, kurios padėjo lavinti jų smulkiosios motorikos bei akies – rankos koordinacijos įgūdžius ir kūrybinį mąstymą. Per šias pamokas jie ne tik lavino savo kūrybiškumą, bet ir sužinojo apie įvairias technikas bei metodus. Be to, vaikai atliko eksperimentą, tyrinėdami vandens būsenas. Jie stebėjo, į ką virsta sniegas patalpoje, ir fiksavo, kur sniegas tirpsta greičiausiai – ant radiatoriaus, palangės ar lentynos. Kūrė ledo paveikslus. Ši veikla padėjo jiems geriau suprasti fizikinius procesus ir skatino smalsumą stebint gamtos reiškinius.
Mokytoja J. Vaitkienė














