Progimnazijos psichologė Eglė Giedraitė
Psichologinės pagalbos tikslas – padėti moksleiviams atgauti dvasinę darną, rūpintis jų psichine sveikata ir reikalingų psichologinių ugdymo sąlygų sudarymu.
Psichologinės pagalbos gavėjai – mokiniai (vaikai), turintys psichologinių, asmenybės ar ugdymosi problemų, bei su mokinio (vaiko) problema susiję asmenys.
Mokykloje dirbančio psichologo veiklos kryptys:
Konsultavimas: individualios psichologinės konsultacijos moksleiviams, mokytojams, mokinių tėvams, įvardijant problemą, numatant tiesioginio poveikio būdus, teikiant rekomendacinius pasiūlymus.
Įvertinimas: mokinio (vaiko) galių ir sunkumų įvertinimas; raidos ypatumų, asmenybės ar ugdymosi problemų nustatymas.
Psichologiniai tyrimai: psichologiniai tyrimai ir jų analizė; rekomendacijų rengimas, remiantis tyrimo medžiaga, jų teikimas ir diegimas praktinėje veikloje.
Psichologinis švietimas: mokinių (vaikų) tėvų (globėjų), pedagogų švietimas vaiko raidos psichologijos, pedagoginės psichologijos klausimais.
Savaitės diena | Kontaktinės darbo valandos * | Nekontaktinės darbo valandos ** | Pietų pertrauka |
Pirmadienis | 10.00 – 14.30 | 8.00 – 10.00, 14.30 – 16.30 | 12.00 – 12.30 |
Antradienis | 10.00 – 14.30 | 8.00 – 10.00, 14.30 – 16.30 | 12.00 – 12.30 |
Trečiadienis | 10.00 – 14.30 | 8.00 – 10.00, 14.30 – 16.30 | 12.00 – 12.30 |
Ketvirtadienis | 10.00 – 14.30 | 8.00 – 10.00, 14.30 – 16.30 | 12.00 – 12.30 |
Penktadienis | 10.00 – 14.30 | 8.00 – 10.00, 14.30 – 16.30 | 12.00 – 12.30 |
* Kontaktinės valandos – 20 valandų skiriamos tiesioginiams ryšiams su psichologinės pagalbos gavėjais (konsultacijoms, įvertinimo atlikimui, vaikų stebėjimui, užsiėmimų mokiniams, tėvams, mokytojams vedimui ir kt. kontaktiniam darbui).
** Nekontaktinės valandos – 20 valandų skirtos profesinės kvalifikacijos tobulinimui, mokinių įvertinimo duomenų, dokumentų tvarkymui, rekomendacijų, prevencinių programų rengimui, pasiruošimui konsultacijoms, klasių valandėlėms, tyrimams ir t.t.